Details

Klantnaam
BMW
Branding
Creatief concept • Online- en offline campagne • Storyboard • Kopij • Film en animatie • Direct Mail • Landingspagina • GDN banners
Website
www.bmw.nl

Introductie

Eind 2017 draaide landelijk de campagne Business-atleet om de nieuwe BMW 5-serie te promoten. Aan Publik om te zorgen voor een actiematige doorvertaling voor de zakelijke doelgroep. Het doel: zorg dat BMW-liefhebbers instappen voor een proefrit, zodat ze overtuigd raken van deze klasbak. In deze doorvertaling stelden we “Samen zaken doen” centraal en dat begint met een persoonlijke kennismaking. Tijdens een afspraak met een adviseur naar keuze, op een gewenste locatie en een op passend tijdstip.

De persoonlijke kennismaking wordt zorgvuldig opgebouwd en gaat over verschillende contactmomenten waarop de doelgroep wordt verrast met kleine attenties. Van de ontvangst van een persoonlijke videoboodschap, het ophalen van de auto tot het samen delen van de rijervaring met de dealer. Intussen wordt de auto gewassen, gecontroleerd en ontvangt de klant een lunchbon, zodat hij op zijn gemak de aankoop kan overwegen. Om hem tenslotte nogmaals te verrassen met een prachtige bos bloemen. Want samen zakendoen, betekent vooral aandacht geven aan elkaar.

Hoe we voor u het verschil maken?

Ieder merk heeft zijn eigen identiteit en eigen ambities. Net als uw organisatie. Het mooie daarvan? De strategie, huisstijl of campagne die we voor u realiseren, is net zo uniek als uw merk-dna. Want alleen met maatwerk maak je echt het verschil. Hoe dat er voor u uitziet? Dat bespreken we graag tijdens een persoonlijke afspraak.


contactpagina